lørdag 13. november 2010

Risbollææær

jeg har forandra på designet. ganske kul hva? ;) vintertema liksom. det er flott.

jeg har rydda i hele dag. sliiiten. mamma sa at hun skulle vekke meg sånn i 12 tida, men hun gjorde det ikke. istedenfor sto jeg opp halv 3 lololol.. men jeg begynte å rydde med det samme :D 

etter en stund sa jeg sånn: "ååh, jeg orker ikke meeer, jeg tar en pause."
også satt jeg meg ned på senga og fant en matoppskriftbok i en av kassene. jeg bladde litt i den, og så på sånne gode kakeoppskrifter hehe. også så jeg risboller-oppskrift. jeg fikk så lyst på det da jeg så bilde av det. så jeg sa til mamma: "mammaaa.. atte kan ikke vi lage risboller i dag? :D :D :D :))))" mamma: "ja, men bare hvis du er snill jente og rydder ferdig på rommet ditt;)" jeg: "JAAAOK!!! :D :D *løpe tilbake på rommet og fortsetter å rydde*" hahaa. ja, jeg ble ganske effektiv med en gang hun sa det. etterpå dro vi i butkken og kjøpte ingredienser. vi mangla bare en ting. det var sånn spesielt smør. (jeg husker ikke hva det het ok.) så vi dro i sånn 5 butikker for å finne det, de hadde ikke det jævla smøret noen steder. teit smør. meeen i den siste butikken, fant vi det! :D finallyyy. også sto det at vi skulle ha to sjokoladeplater.. men mamma kjøpte bare en D''': så vi skal blande inn noe kakao istedet xD mamma skal lage hjemmelaga pizza først, så skal vi lage risboller seinere i kveld. NAM <3

haha, mye tekst. spennende ikkesant? 

<3

også i natt så drømte jeg at jeg reiste til sverige for å kjøpe dinosaurkjeks. HAHA. det er godt da så jeg skjønner det lizm. <3

i dag har jeg vært flink!! : D
THUMBS UP.

hade :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar