torsdag 11. november 2010

idag så skal jeg se på leiligheten vi skal kjøpe :3 eh.. ja. det blir spennende! også må jeg rydde rommet fordi det kommer sånne randome folk på mandag for å ta bilde av møblene og legge de ut på finn. no. jeg har sett litt på bildene av leiligheten da.. det ser veldig fint ut. jeg får et lite, koslig rom siden jeg tror jeg ikke skal bo der så lenge. også får vi endelig oppvaskmaskin! ikke noe mer vaske for hånd til jeg får vondt i ryggen :') <3333

jeg skal ta blodprøve neste uke. jeg gruer meg siden sist jeg tok sprøyte, besvimte jeg. lolol.. men det er jo ikke sprøyte da.. på en måte. det sprøytes ikke inn noe, men det suger ut blod. men den går innunder huden forde. fobi mot sånt.. også skal jeg på sånn undersøkelsesak med mamma.. og tannlegen lol. så jeg blir mye borte fra skolen neste uke også :( meehh..

 hihih :'D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar