søndag 7. november 2010

jeg vil ha snøøøø

jeg tror jeg kommer til å angre på at jeg sa det når snøen kommer.. haha. siden da er det jo så kaldt. og tenker sånn.. hvorfor ville jeg egentlig ha snø?! herregud. men snøen kommer når den kommer da, så.. yes.

jeg kom på noe.. jeg sa på en måte handlinga, og hva som kom til å skje i trolljegeren i går XD.. sorry for se som skal/vil se den.. ehehehe.

*hoppe fra et tema til et annet* vi har fått oss leilighet! :D trur vi flytter i januar. det blir spennende x3 lang vei til skolen tho.. men det er jo bare fram til sommern. så skal jeg kanskje på folkehøyskole. mye som skjer framover med andre ord!

jeg slenger inn en tegning jeg tegna for noen uker siden c:
det regna, men så plutselig begynte det å snø. det er derfor det er regndråper på paraplyen ^o^ for de som ikke skjønte det.. og det skal liksom forestille meg da x3 høheh. jeg har mange flere detaljer osv på jakka blant annet, men jeg ville lage den ganske enkel. :3

 
:)

2 kommentarer:

  1. Jeg vil ikke ha snøøø, æsjæsjæsj >.<

    SvarSlett
  2. marta: syns snø er så vakkert c': hvis man ser bort ifra kulda. hater den xD

    SvarSlett