fredag 12. november 2010

 i går som sagt, var jeg å så på leiligheten o3o den var kjempefiin. de folka som bodde der,  som skal flytte var snille :3 og det er i første etasje! ingen trapper<33 vi bor jo i fjerde etasje nå. øverst. så vi må gå opp sånn 1000 trapper for å komme til døra. jeg er utslitt når jeg er framme x'D begynne å trene? nei.


ååh når jeg ser jenter som har svart hår blir jeg helt sånn klajoiYHIUDHaøkfhgggnnnh jegviloghaaaaa .__. jeg er så lei av håret mitt at jeg brekker meg snart lolll. neida. men........ 1/3-del av håret er ettervekst liksom.. okei, det hørtes veldig lite ut. men nesten halvparten da. selv om etterveksten ikke syns så godt, så er det irriterende forde. lol. men på den annen side, er det jo bra at det gror da.......

i dag så rydda jeg alt rommet. alt skrot som lå rundt. jeg er flink! : D eh.. måtte det, ellers fikk jeg ikke taco til middag. alt for taco til middag. <3333 men jeg måtte gjøre det uansett, siden de folka kommer snart, så må alt være rydda bort og sånn. c:

 
aah, de er så kule<33 CL er best! : DD (hu blonde, hehehe<3)

hadeh.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar