fredag 19. november 2010

Har kjøpt meg bjørnef... ja.. eh.


 
luv it, varm<3 HATER NAVNET.. jeg vil ikke si det fordi da blir jeg kvalm :(((
det er ikke alle som kler slike luer, men håper jeg gjør det daa heahahe. fantes i svart og, men siden jeg har svart hår så kunne jeg jo ikke kjøpe den... da ser det ut som at jeg har afro LOL! jk. litt kult da men nei.

i dag så var jeg og tok blodprøve. jeg grua meg som et helvete. hahaha. først så snakka vi med legen, etter det tok jeg den. hahah, jeg gjør så stor deal ut av det x).. jeg holdte på å besvime da hun tok ut sprøyta. ble svimmel og klarte nesten ikke se, siden alt ble sånn skurrete. (sånn som det blir før man besvimer vettu). men jeg turte ikke si noe.. holdte på å falle ned på gulvet når som helst. så jeg bare forta meg ut for å få frisk luft. da ble det bedre. og etter jeg fikk i meg litt drikke, gikk alt mye bedre c: hehehe, flaut. tenk om jeg hadde besvimt der og da.. jaja.

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar