torsdag 18. november 2010

I went to a gig but nobody danced. everybody was far too cool.

vi har pene blomster på bordet. :)

<3333

:'D

i dag så var jeg hos tannlegen. var der på tirsdag også, men måtte tilbake i dag for å sette på sånne greier.. lol. det gjorde vondt. siden de alltid dytter hodet, og drar i kinnene mine hele tiden, som om jeg var ei jævla dukke. o_o var der ganske lenge også, siden timen min ikke starta før etter en halvtime.

føler at jeg har lagt på meg :C.. sikkert ikke, men det føles sånn.. føler meg tjukk lol. men det er nok bare fordi jeg ikke har hatt gym på mange uker .___. jeg håper jeg rekker til gymmen i morgen. ellers får jeg ikke karakter til jul.. scheisse.

hmm, noe mer å skrive? ..jo, jeg elsker mitt svarte håååår. skal ha det for alltid<333 lol, men særr. jeg elsker det!! :'') :DDD

eheh ja. 

da jeg hørte, og så på denne videoen for første gang var jeg sånn: "..wtf" men nå digger jeg den! :DD hoho, elsker aksenten :'D jeg tror hadouken skal være oppvarmingsbandet før pendulum 22. desember!!1 kan det bli noe bedre? nei ass. :')

"that boy's a hoxton hero, skinny fit jeans and dressed in pink. how he dresses I care zero, as long as he don't steal my drink.

that girl's an indie cindy, lego haircut and polka-dot dress. I don't care if she thinks she's indie, how she's different is anyones guess."
 
måtte bare ha med dette bildet: AAAWWW DØR AV SØTHET<33333

eheh hade.

2 kommentarer:

  1. AWWWWWWSØTPUSEKATTOMG*WWW*
    Jeg får ikke gymkarakter til jul o.0 Jeg visste liksom ikke om det før jeg plutselig fikk ett brev med hjem om at jeg ikke fikk det. Oida. Whoops >.<
    JEG SÅ EN MANN SOM LIGNA PÅ DEG IDAG! Serr, en mann. Også hadde han skjegg c.c

    SvarSlett
  2. marta: I KNOW RITE!??!?<3 :'33

    åja, da kan man jo... slappe av? XD heldig da!1

    lololol en mann som likna på meg XD.. skummelt o_0 ahahahaa.

    SvarSlett