tirsdag 2. november 2010

jeg er flink på skolen.

lol jk. er ikke det.. joda i det siste.. siden jeg fikk tilbake den digitale fortellinga, og fikk en fuckings 5er!!! BOOYAAAH. yeah! ehehe.. jeg får sjeldent 5ere ok? haha.

VIL HA. 
ÅH. kakao med marsmallows er så godt. eller krem. det er så deilig å sitte foran peisen en mørk vinterkveld med en kakaokopp i hånda. teppe rundt seg og se på tv.. er du ikke enig? jeg vet du er. <3

nesten hver dag ser jeg en mann som er prikklik adam young.. det er heilt sjukt! jeg blir sånn "wow O_O" hver gang han går på banen. får litt lyst til å gå bort og spørre om det virkelig er han og be om autografen. (lol?) men serr. det må være tvillingbroren hans XD tnaww.




søt da <3

musikken hans inspirerer meg og får meg alltid i bedre humør. :) hva mer kan man be om? <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar