søndag 14. november 2010

Ignorance is your new best friend.

herregud jeg digger dette bildet!! :'D WOOOOOH!!!!

hei. klokka er 12! (ok ikke nå mer da) hahah. jeg sto opp tidlig i dag :') 12 er tidlig for meg ok.
i dag så skal jeg vaske. jeg vil ha cola, men vi har ikke mer igjen :C har risboller da<3 katta mi sov under badekaret mens jeg dusja. (jeg står oppi badekaret når jeg dusjer.) rart han ikke ble våt. :')

 <3

idag er det farsdag. jeg har det ikke så bra med faren min akkurat nå så.. jeg skal ikke kjøpe noe eller finne på noe med han i dag. .__. får dårlig samvittighet.. men sånn er det bare.

på tirsdag klokka 10 skal jeg på sånn greie.. haha. sier deg mye. men jeg husker ikke hva det stedet het :C eeh.. ihvertfall, så gruer jeg meg litt. må ha med mamma siden jeg ikke kan veien lol. og fordi det er skummelt å gå alene. men jeg tror at det er best at jeg drar alene, og snakker med de alene. og ikke ha med meg mamma. men.. jeg må det. mamma.<3 
det blir skommelt...... men samtidig vet jeg at de kommer til å hjelpe meg mye. ja.. det går nok bra :)

hade. skriver noe seinere i dag. kanskje. dunno.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar