onsdag 17. november 2010

en liten oppdatering...

hum, på fredag skal jeg ta blodprøve :C jeg har grua meg helt siden jeg fikk vite at jeg måtte ta det xD.. ja, jeg har fobi mot spisse ting som går inn og ut av meg.. oi det hørtes ikke bra ut.. lolool. men ihvertfall, så skal jeg spørre om man kan få på sånn salve som gjør at det ikke gjør vondt.. men det er ikke selve stikket, eller det er forsåvidt det og.. men det er mest at den liksom sprekker huden og den blir dratt inn. ......o__O lol, bra forklart..... men du skjønner. DDD: men det går nok bra. mamma er med, så da går det bra. lol. C:

åh, forrestæææn jeg har dailybooth for de som ikke visste det: 
http://dailybooth.com/freethen
følg meg, så følger jeg deg 8D

da jeg logga inn på nettby så jeg at jeg hadde fått brev av en som ville at jeg skulle lage tatovering på han LOOOL. det sto sånn: "Hei! Jeg bare lurte på om du tegner tattoveringer? Jeg har skikkerlig lyst på en griffin tattovering når jeg blir 18 nå på torsdagen. Men jeg trenger noen til og tegne! Og jeg syns tegningene dine var skikkerlig awesome!" :'') søtt da. 


jah, det var det xD..


hihi, hade! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar