onsdag 10. november 2010

jeg har så dårlige dager for tiden.. jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. noen ganger følt at ikke noe hjelper, og du bare driter i alt og alle og bare ikke gidder å gjøre noe som du vet du blir glad for seinere, men du bare... gjør det ikke likevel? :(( jeg har det sånn hele tiden. jeg mangler motivasjon. og det er så mye tull som er i veien for meg hele tiden.. det er vanskelig å ikke tenke på dette. veit ikke hva jeg må gjøre for at jeg skal få det bra. jeg klikker. slitsomt.. jeg gjør alt bare verre for meg selv. ååh jeg hater meg selv D: D: faenfaenfaen.. ok.. sorry for all klaginga. dere er sikkert lei av at jeg klager så mye. men jeg må skrive det ned et sted :/.. ingen bryr seg lenger uansett. jeg vil bare grave meg ned i senga og drite i alt. bli der til sommeren. herregud, jeg gleder meg til sommeren. noe så sykt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar