søndag 31. oktober 2010

You can't whisper above the thunder, but you can fly anywhere.

jeg har lyst til å farge håreeettt. enten lyst eller mørkt. liksom.. blonde striper, eller mørkt. sånn mørke brunt eller svart-ish ;__; vil vite hvordan håret mitt kommer til å se ut da :c vil ha parykk! sånn lang parykk, vil bare vite hvordan jeg ser ut med sånn langt hår D: faen heller arghh. nei.. men kanskje jeg gjør noe når jeg har litt langt hår igjen. heheee. yee. VOKS FORTERE JÆVLA HÅÅRRR. hoho.. x3

også vil jeg ha tatovering. lol... SOMMERFUGL!!.. neida, kødda. men noe annet. dunno what and where yet :3.. og er ikke sikker om jeg i det hele tatt skal ha det. bare en tanke. X3

det har kommet et nytt nettsamfunnsted. som heter skybyen.no XD lawl. hvorfor holder det aldri bare med facebook egentlig??? facebook er bezt. <3

nå går "Frida med hjertet i hånda" på nrk super. haha, kult. jeg ble oppkalt etter den filmen. :'D

JEG GLEDER MEG TIL MIDDAG!!! :D :D

jeg omkom inni meg da jeg så det her :'') <3

hadeaa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar