fredag 22. oktober 2010

I must be emo

NEIDA.
jeg er ikke emo. men jeg har vært. hvem har ikke det? lol. nesten alle har vært gjennom denne såkalte "emo-perioden".. flaut. jeg var emo på vg1 husker jeg. da jeg hadde brunt hår. ikke grønt og turkist. selv om jeg ble stempla som emo da og. ble litt sur lol.. men må jo forvente det når man har en sånn farge på håret. må tåle å få litt tilbakemeldinger :o men da jeg farga håret tilbake til brunt.. følte jeg at jeg var.. "trygg" xD siden da tenkte jeg at jeg ikke fikk sånne emo kommentarer mer. ehe. 

heldigvis så er jeg ferdig med alt det styret av å farge håret.. syns det er litt fjortis å farge det nå lolol. men det er vel mest fordi man vil eksperimentere og "finne seg selv" liksom. føler at jeg ikke trenger å farge håret for at jeg skal føle meg "vel" eller være meg selv :) ..haha, ble mange annførselstegn her x) men yeah, dere skjønner :D

dette er litt gøy:

dette var etter emo-perioden dahh. bleika dritten ut av håret mitt. </3 bare se så slitt det er haha :'D men.. jeg savner det litt forde..

såå ble jeg lei av å være blond. man blir ganske lei av platinablondt etterhvert :s så jeg slo ut håret (HAHA!) og farga det turkis! syns det fortsatt er ganske kult da. :')
ja, så.. jeg vet ikke xD ville bare forandre farge o3o så det ble grønn. åh, den fargen var så fiiin D: men jeg haater at sånne farger blir utvaska og så stygt. gahh.

så nåå. nå har jeg brunt hår x) det er jo ikke min naturlige farge det heller xD men kunne ikke farge det til blondt, som er min naturlige farge.. så da måtte det bli brunt. akkurat nå så holder jeg det kort til jeg klipper det slitte helt til det nye håret er vokst ut C:

ja, det var det. høhøh. hade!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar