mandag 11. oktober 2010

aaaalways

verdens kuleste lue jeg sverger! *___* kan noen sy en sånn lue til meg?? :c michelle! fant den på ebay da, men heha.. litt for dyr + shipping. DDD:…… enhjørning er favorittdyret mitt for de uvintende. etter katt da. det er bilde av emilie autumn btw. 

jeg driver å leter rundt på nettet og ser om jeg kan finne noe jeg ønsker meg til jul xD det er så mye jeg vil haaaa, men mesteparten er ting jeg ikke trenger og aldri kommer til å bruke. hehh. 

i morgen åpner et heelt nytt senter rett ved her jeg bor! :D sånn… de har oslo kino der til og med :o og mangemange butikker :D stas å gå 5 minutter så er man ved et storsenter C: også må jeg virkelig få ut fingern å få meg en jobb. jeppjepp.

SÅ SANT


hade.

3 kommentarer:

  1. http://rockefeller.no/sc221210.html

    SvarSlett
  2. Robot unicorn attack FTW. Spilte det hele påskeferien. Ja, PÅSKEferien, for et halvt år siden. Føør det kom på facebook >.<

    SvarSlett
  3. MARTIN OMFGGGG KOMMER DE HIT!!?!!11 O____O herregudjesus!!1 takk for linken!!!!!

    marta: oi :'D jeg visste om det før det ble skikkelig populært jeg også c: men ikke såå tidlig som deg xD

    SvarSlett