tirsdag 5. oktober 2010

skdjfissdfdjhgfyt.

jeg er deprimert.
jeg trenger noen å klemme til jeg føler meg på mitt beste.
jeg vil kaste noe i veggen, hardt.
jeg har aldri noen gang følt meg så nede.
jeg vil skrike til jeg ikke har stemme igjen.
jeg vil gråte til jeg ikke har flere tårer igjen.
jeg vil høre musikk så høyt at hodet mitt eksploderer.
jeg vil ligge i senga helt til noe i livet mitt skjer.
jeg vil smile, og mene det.
jeg føler meg forferdelig.
jeg klarer ikke slutte å tenke.
jeg sitter fastspent på en berg og dalbane.
jeg klarer ikke sove.
jeg vil drukne mine sorger i alkohol.
jeg vil leve.
alt er bare dritt.

jeg har det sånn nå. jeg klarer ikke beskrive det. så jeg skriver det sånn. ganske.. blanda. og.. forvirrende. akkurat sånn jeg har det nå. sorry. men jeg må skrive det ned. hade.



1 kommentar: