onsdag 20. oktober 2010

ewwww

jeg var hjemme fra skolen i dag pga matforgiftning :C jeg kasta opp. det var dritekkelt. det er så lenge siden sist jeg gjorde det. jeg veet ikke om det var pga maten jeg spiste i går. spiste lasagne fra meny. hm. eller så må det ha vært noe annet jeg har spist tidligere. det var ihvertfall ekkelt xD men nå går det bedre :) er bare litt kvalm enda.

snart skal jeg være med mamma og mailin til gardermoen for å møte søstra mi som har vært i Roma i 3 uker :D ellernoe. jaa, tror det.. det blir spennende og koslig å se henne igjen ^__^ vi skal stå der med norske flagg og vente på hu xD ehe, jeg vet ikke helt om mamma mente det eller ikke.. tror ikke jeg tørr lol. kommer hvertfall til å blogge om det når jeg er hjemme igjen c:

hadepåbadetsålenge.

:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar