lørdag 2. oktober 2010

heyho

jada, jeg laga en ny blogg. lol.. siden jeg hadde lyst.. og jeg er så lei av blogg.no. tenkte jeg skulle prøve ut en annen bloggside-ting :D har sett mange bloggere som bruker blogspot, og jeg syns den ser bedre ut. så hvorfor ikke prøve den ut selv? yay! nå er jeg da ganske noob, men det kommer seg etterhvert som jeg lærer meg hvordan alt fungerer.

jeg hadde en.. nei, jeg har en annen blogg jeg bruker også.. trykk her
jeg har brukt denne bloggen i over ett år tror jeg. jeg er ganske lei av den, og jeg orker aldri å forandre på noe.. så da lager jeg heller en ny blogg her, hvor alt er nytt c:

jah.. jeg bør vel kanskje begynne med å si litt om meg selv. jeg heter Frida, er 18, bor i Oslo. øøh... går tredje året medier og kommunikasjon. for tiden driver jeg å tegner, er med venner, hører på musikk, sitter på datan.. prøver å finne meg deltidsjobb osv.. lol

I min forrige blogg hadde jeg ikke noe spesielt "tema" som mange andre. jeg bare skrev alt som falt meg inn. masse useriøst altså hahah. i denne bloggen skal jeg prøve å være mer seriøst i det jeg skriver da. så folk faktisk vil lese, og få noen følgere! :D

så yeah. det var vel det.. jeg håper du ser fram til å lese denne bloggen. ^o^ hade!

1 kommentar:

  1. Du må lage deg en bloglovin-profil! så kan man følge deg uansett hvilken bloggside man bruker :')

    - johanne <3333333333333333

    SvarSlett