tirsdag 5. oktober 2010

Pendulum.


ALLE må høre denne sangen O___O herregud, det er den beste sangen jeg har hørt på leeenge. den er bare helt.. NNNNGGH *____* så full av energi!!!!!1 hahah, ok. jeg overdriver ikke. seriøst. hør på den med høyt volum. jeg dævver <3 hør på alle de andre sangene fra pendulum også. åhåhå. deilig musikk. <3333 watercolour <3 men serr, hør på hele. tenk å høre dem live… da hadde jeg omkommet. herreguuuuud <3 må bare klikke litt. jeg bare…. rart jeg ikke visste om dette bandet før. hvor har jeg vært hele mitt liv?

”Fgyhpwoujq7fgyq97824fqo Sorry, just cleaned the Cum off my keyboard.” hahaha beste kommentaren jeg har sett. <3

...eheh. ja, dagens.. hva skal man si.. sammadet. Pendulum har definitivt en ny fan. <3 :')

jeg skal snart til byen for å kjøpe billetter til en sånn skole-fest-sak. skriver om det når jeg kommer hjem c: hade!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar