lørdag 9. oktober 2010

Do you ever feel like a plastic bag

. . . Drifting throught the wind,
Wanting to start again?

jeg har ingen bilder, så slenger heller inn et bilde av meg selv med derpmunn lololo.

idag så var jeg i tønsberg. det var.. ikkesågøy. heheh.. eller... på veien dit var det gøy. koslig. fordi da bare satt jeg og hørte på musikk på ipoden i bilen. <3 også da vi kom dit møtte vi sara (søstra mi) på jobben hennes. hu jobber på meny. ogsåå fikk hun gå med oss i pausa for å se på leiligheten hun har snakka om. den var fin. men hun tror at hun ikke får den, så hun legger ikke så mye energi i å få den. såeh.. ja. også måtte hun tilbake til jobben, og vi kjørte hjem igjen x) så nå er jeg kjeempesliten og trøtt. sto opp klokka 9 i dag. og det er veeldig uvandt for meg på en fridag. høøhø. orker ingenting. skal legge meg tidlig i dag c: så er det skole på mandag igjen daa. nooo. bleh. jaja. snart er det jul! <333

hadeda. 

jaa, jeg må alltid ha med en sang i hvert innlegg lololool.

1 kommentar:

  1. Tønsberg høres ut som en drittkjedelig plass. To stygge folk som jeg ikke liker har flytta dit, så jeg kunne aldri tenkt meg og gått dit en gang.

    SvarSlett